Edon
شرکت ادون (EDON)

شرکت ادون در سال ۲۰۰۱ تاسیس شد و در شهر ساحلی زیبا ونلینگ ژجیانگ واقع شده است و با رویای تولید کالاهای با کیفیت بالا بسیار قاطعانه شروع به کار کرد. پس از ۱۰ سال تلاش و تجربه، به سرعت تبدیل به یک سازمان، با تکنولوژی پیشرفته شد.

فعالیت های سازمان عبارتند از : تجهیزات جوشکاری، سیم و کابل، فرآیندهای تولید ورق فلز مانند تحقیق و توسعه تولید، فروش و خدمات در درجه اول.

شرکت ادون به عنوان یک تولیید کننده برتر که راه حل های کاربردی صنعت را ارائه می دهد، دارای امکانات سخت افزاری پیشگام و پایه تولید، با مساحت ۵۰.۰۰۰ مترمربع است.

کارخانه ادون نه تنها مرکز آزمایش نمونه های محصول را تاسیس کرده است، بلکه تجهیزات تولید و آزمایش با دقت بالا را نیز خریداری کرده است و بهترین شرایط را برای هر محصول ایجاد می کند. کمپانی ادون با تمام سختکوشی هایش، موفق به تکمیل تمام محصولاتش شد.

از جمله محصولات شامل: سری zx7 جوشکاری قوس دستی، سری Tig جوشکاری قوس آرگون، سری cut دستگاه برش پلاسما، سری WSME دستگاه جوش قوس آرگون AC/DC، سری NBC دستگاه جوش محافظ گاز co2، آهن متحرک سری دستگاه های جوشکاری قوس الکتریکی AC، کمپرسور هوا، بلوورهای صنعتی، طراحی و ساخت انواع ورق فلز، کابل تک هسته ای و چند هسته ای و غیره…

محصولات شرکت ادون شش قاره را پوشش می دهد، از جمله بیش از ۸۰% سهم مارک، مستقل از بازار است. تولید سالانه دستگاه وایت بادی اینورتر بیش از ۶۰۰.۰۰۰ واحد و فروش دمنده گرداب در داخل و خارج از کشور است.