monir Sanat logo
شرکت منیر صنعت

در گذر زمان و ورود بشر به عصر صنعت و تکنولوژی، اگرچه تامین نیازهای اولیه او در سایه امکانات موجود تسهیل گشته، اما نیازهای روحی و فکری دیگری در قالب دغدغه های اساسی به زندگی او افزون گردیده است. شاید به جرات بتوان گفت “امنیت” در جمله اهم این نیازها رنگ بیشتری داشته و لذا روند حرکت انسان امروزی را به سوی استفاده از امکاناتی که او را از این موهبت بی نیاز می سازد، سوق داده است. در این راستا، ایجاد امنیت در منزل و محل کار نقشی اساسی در ایجاد امنیت فکری ایفا می نماید.

 

بدون شک، یکی از مهمترین راههای نیل به این مقصود، استفاده از سیستمهای ایمنی با کیفیت در درهای ورودی ساختمانها و آپارتمانها مانند انواع قفل می باشد. پر واضح است که اساسی ترین بخش هر قفل که نقشی تعیین کننده در کیفیت آن از لحاظ امنیت ایفا می نماید، سیلندر قفل است. مواردی از قبیل نوع مواد اولیه (Material) به کار رفته در سیلندر، طراحی سیلندر از لحاظ مقاومت در برابر شکستگی و مته کاری، تعداد پین های به کار رفته در سیلندر و …. ، همه و همه مواردی است که بی شک مورد توجه مهندسان با تجربه و کارآمد گروه فنی مهندسی حمیدانپور قرار داشته و تجربه بیست ساله این گروه، خود تضمین کننده کیفیت سیلندرهای تولیدی است.

 

شایان ذکر است، سیلندرهای تولیدی این گروه صنعتی در طول مدت ۲۰ سال فعالیت، در اختیار مهمترین و سرشناس ترین سازندگان قفل داخلی قرار گرفته و امروز گروه فنی مهندسی حمیدانپور این افتخار را دارد تا محصول قفل کامل خود را با نام “منیر صنعت” به بازار عرضه نماید.

 

گستردگی فعالیت این گروه صنعتی، طیف وسیعی از محصولات را به دنبال داشته و این مهم در کارخانه ای به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع و با سرمایه انسانی بیش از ۵۰ نفر نیروی کار متخصص، ماهر و نیمه ماهر تحقق یافته است.

 

این گروه فنی مهندسی، همواره بر دو اصل امانت داری و کیفیت محصول تاکید داشته، به آن پایبند بوده، آن را سرلوحه کار خود قرار داده و معتقد است جلب رضایت مشتری جز در سایه عمل به این اصول محقق نخواهد شد. همچنین این گروه با آغوش باز پذیرای نظرات سازنده مشتریان در خصوص کیفیت محصولات تولیدی خود بوده و با داشتن چنین خریدارانی آینده بسیار روشنی را برای خود متصور است.