golpakhsh logo 1
شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف

شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف

صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف (سهامی خاص)، اولین دارنده گواهینامه بین المللی استاندارد ISO 9001 و تولید کننده انواع اسپری در ایران است که در سال ۱۳۶۵ موفق به تولید انبوه این محصول گردید.

در حال حاضر برند گل پخش و برندهای زیر مجموعه آن، در بازار ایران و آسیا تبدیل به نام هایی معتبر شده و دارای اعتباری متکی بر سابقه درخشان می باشند.

تولید محصولات با کیفیت و مطابق با سلیقه مصرف کننده اولویت اصلی گل پخش می باشد. به باور مدیران این شرکت هدف ارزشمند رونق تولید ملی و افتخار آفرینی در مجامع جهانی در گرو نیل به این مهم می باشد.

از این رو همچون گذشته با اتکا به خداوند و همراهی مصرف کنندگان عزیز و با آینده نگری با حداکثر توان کوشش خواهیم کرد تا نام گل پخش را در صدر لیست افتخار آفرینان این حوزه نگه داشته تا سهم گل پخش در سربلندی کشور عزیزمان پایدار بماند.

یکی دیگر از خط مشی های مهم و برجسته که در نقشه راه شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف به دفعات به چشم می خورد اشتغال زایی و کارآفرینی است.

اولویت ما در ایجاد اشتغال باعث شده تا همواره تمام تلاش خود را برای به کارگیری پرسنل متخصص و استفاده از به روز ترین تجهیزات موجود در حوزه رنگ و اسپری به عمل آوریم.

در حال حاضر قریب به یکصد نفر به صورت مستقیم و در مجموعه تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف در بخش های فنی، اداری، بازرگانی، آزمایشگاه و خدمات مشغول به کار هستند.

نیروهای متخصص ما در آزمایشگاه تخصصی گل پخش همواره در حال نوآوری و کسب دانش و خلق محصولاتی بی همتا و مبتکرانه هستند که به یاری خداوند تا کنون توانسته اند اهداف بزرگی را در این زمینه عملیاتی کرده و به بازار عرضه کنند.

پرسنل گل پخش علاوه بر دانش فنی، تجربه های گرانبهایی در این حوزه داشته و دائماً در حال انتقال تجربیات خود به نیروهای جدید و کلیه همکاران در صنعت رنگ و اسپری می باشند.


استراتژی و چشم انداز

استراتژی و نقشه راه شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف کاملا شفاف بوده و هدف نهایی ما تولید محصولات با کیفیت و درخور شان مصرف کننده می باشد. بدیهی است که رونق تولید و افزایش توان ملی و توجه به نیازهای داخلی هم اولویت های اصلی ما می باشند.

افق آینده گل پخش طیف، از دید ما و فعالان حوزه صنعت بسیار روشن و منعکس کننده مسیر موفقیت خواهد بود. چرا که اهداف ما برای آینده صنعت رنگ و اسپری دایره ای وسیع تر از ایران و خاورمیانه و آسیا را در بر خواهد گرفت.

گل پخش طیف برندی ایرانی است که بزودی و در آینده ای نه چندان دور بازار جهانی را متاثر خواهد کرد و باعث افتخار و سربلندی هرچه بیشتر ایران و ایرانی خواهد شد.

(شرکت صنایع تولیدی و بازرگانی گل پخش طیف دارنده کاملترین سبد کالایی اسپری در ایران)