Bayat logo 1
شرکت صنایع شیمیائی بیات

شرکت صنایع شیمیائی بیات فعالیت خود را از سال ۱۳۶۴ در زمینه تولید انواع رنگ و تینرهای فوری و صنعتی آغاز نموده است. فعالیت این شرکت در ابتدا با هدف تامین نیاز صنایع مختلف به انواع تینر و رنگ های صنعتی آغاز شد، اما در ادامه و با توسعه واحدهای تینر سازی و رنگ سازی و افزایش سفارشات، مدیران مجموعه تصمیم به طراحی و ساخت رآکتورهای صنعتی پیشرفته و افتتاح و راه اندازی واحد حلال سازی گرفتند.

آزمایشگاه مرکزی و مدیریت شرکت صنعتی بیات با در اختیار داشتن وسایل و تجهیزات پیشرفته و کارشناسان با تجربه و دارای دانش فنی لازم، تمامی سعی و تلاش خود را بر آن داشته اند تا با انجام آزمون های مختلف، کیفیت محصولات تولیدی خود را در تمامی مراحل شامل کنترل کیفی مواد، کنترل کیفی محصول حین تولید و کنترل کیفی محصول نهایی تولید شده در بالاترین سطح ممکن ارائه نماید تا همانند سابق، رضایتمندی مشتریان را در پی داشته باشد تا آنجا که شرکت صنایع شیمیایی بیات، افتخار کسب تندیس و لوح افتخار را در همایش بزرگان صنعت شیمی کشور در سال ۱۳۸۹ به عنوان یکی از برترین شرکت های تولید کننده تینر کشور داراست.

کارخانه این شرکت دارای سه بخش مختلف شامل واحد های:

  • واحد تینر سازی
  • واحد حلال سازی
  • واحد رنگ سازی

می باشد که کلیه پرسنل و کارکنان این شرکت با ظرفیت های تولید انبوه در تلاش به منظور تولید رنگ، تینر و حلال های گوناگون مورد نیاز صنایع مختلف می باشند.